Wyprawa do Krakowa

Informacje o planowanych spotkaniach, zaproszenia, relacje z imprez
i wypraw w poszukiwaniu słoneczników.

Wyprawa do Krakowa

Postprzez Dharani » 1 paź 2012, 11:32

Na najbliższy weekend mamy zaplanowany wypad do Krakowa, w którym mamy nadzieję zgarnąć 4-5 nowych słoneczników. Well, jeden wcale nowy nie jest ale dotarcie do niego jest mocno ograniczone faktem, że znajduje się on w obrębie klauzuli w klasztorze Kamedułów na Bielanach. 4 pozostałe to niemal formalność. Ponadto jestem umówiony na fotografowanie 4ch książek (w tym jednej polskiej - ks. Kowalskiego) w bibliotece Akademii Ignatianum prowadzonej przez Jezuitów. A ci, którzy znają trochę historię tego zakonu, wiedzą, że to właśnie wokół nich dawniej kwitła cała nauka. Być może jadąc do Krakowa uda się jeszcze "skosić" dwa inne zegary :) Trzymajcie więc kciuki, a będzie fajna relacja :)
Mamo, kup mi globus Warszawy.

Obrazek
Avatar użytkownika
Dharani
Pasjonat
 
Posty: 1219
Dołączył(a): 11 sty 2010, 23:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wyprawa do Krakowa

Postprzez Dharani » 3 paź 2012, 12:24

Dal zainteresowanych mały update: przeor Klasztoru Kamedułów wyraził dziś zgodę na sfotografowanie zegara w klasztornym wirydarzu, który objęty jest klauzulą!
Niestety podobna prośba skierowana do Klasztoru Norbertanek w Imbramowicach spotkała się z odmową. Trzeba sprawę kierować do samego biskupa, by to załatwić a nie ma już czasu.
Natomiast znalazłem dziś w necie zdjęcie tego zegara i wreszcie wiemy jak w ogóle wygląda. Tym bardziej szkoda, że jutro go nie zobaczymy :)
W Krakowie zatem czeka na nas 5 zegarów, jeden w Prandocinie i kilka w Grodzisku pod Skałą.
Mamo, kup mi globus Warszawy.

Obrazek
Avatar użytkownika
Dharani
Pasjonat
 
Posty: 1219
Dołączył(a): 11 sty 2010, 23:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wyprawa do Krakowa

Postprzez Dharani » 5 paź 2012, 13:36

Mamy w hotelu net, więc mogę na bieżąco relacjonować wyniki naszych poszukiwań :)